27 mei 2011

Boek SPACES van Australische FRANKIE

M'n verjaardagscadeau uit Australiƫ van m'n zus is binnen. Het geweldige boek SPACES van Frankie. Een absolute aanrader voor de interieur lovers onder ons. Net als Detaljer Hemma is SPACES ook een boek vol prachtige foto's. En heel toevallig kwam ik een item tegen wat ik via Etsy ken en waar ik tot op de dag van vandaag nog van baal dat ik het niet meteen gekocht heb. Meteen even contact gezocht met de eigenaresse die ook nog eens een volger van twitter is. En nu ook m'n blog gaat lezen. Dus Danielle, als je dit leest, zorg er goed voor en ik ga proberen een DIY versie te maken. Maandag zal ik een post maken van het items waar ik het over heb.
My birthday gift from my sister in Australia has arrived. The amazing interior book SPACES by Frankie. A must have for interior lovers. Just as Detaljer Hemma SPACES also has beautiful images of homes, shops and details. I came across an item I regret not buying on Etsy about a year ago. Immediately emailed the new owner that was featured in the book. Turns out she is a follower on Twitter and now will also read our blog. So Danielle, if you've stopped by, take good care of your treasure and I'll try to make a DIY version of it.
I'll post on Monday what treasure it concerns.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat grappig... dit boek heb ik vorige week ook gekocht.Love it! Ik heb het al wel 20x doorgebladerd...haha. Veel plezier ermee!
    Groetjes uit Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohwww... mijn verlanglijst wordt alsmaar langer en langer en langer... :)

    BeantwoordenVerwijderen