18 mei 2010

Het is niet altijd alléén zwart wit

Images: Hus & Hem by Anette Åberg

Een ruim vakantiehuis waarbij licht, natuurlijk hout en zwart/wit de boventoon voeren. Zo ook in deze heerlijke keuken. Grappig om te zien dat tussen al dit zwart wit gekozen is voor een licht grijze vloer kleur.

A great holiday getaway decorated by using light, natural wood and black and white. As in this great homely kitchen. It's nice to see the floor is a mixture of the black and white and makes a wam grey look.

1 opmerking:

  1. Hoi Caroline,
    Ik volg je blog al geruime tijd. Ben ook zo weg van alles wat met Scandinavië te maken heeft. Wat leuk om te zien dat je nu ook een bezoekje aan mijn blog "Today" hebt gebracht en reacties hebt achter gelaten. Dank je wel. Onlangs kreeg ik een Happy 101 blog award. Nu is het aan mij om andere bloggers ook een award te sturen. Als je op mijn blog kijkt zie je dat ik ook jouw blog heb toegevoegd. Ik was je bijna vergeten. Maar natuurlijk hoor je in mijn rijtje van 10 dus nu 11 thuis.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen